About Me

.


me and sayang.... ;)

Daisypath Anniversary tickers

ma baby...;)

Lilypie Maternity tickers

cik ter...

my life begin....  

Posted by: Sue Rosli

no idea.........
hee.. bila kat atas tu dah tertera ucapan cenggitu..takkan aku nak crita buat kali kedua..rite..??? yess.. 21st march 2009.. me and ustat a.k.a khairul nizam.. bertunang buat kali pertama..huahuahu... ape daaa... and untuk kali terakhir jugak... u're the 1st and u oso be my last love ..foreverrr... muahss..muahss.. tetttttttttttt... cut-cut... ni hantaran dari nizam untuk aku.. konsep aku...hantaran tunang dan hantaran kawin lain..makna kata disini..aku nikah nanti baru ade hantaran macam kasut ker beg ke ape2 la.. kali ni aku bertunang just biase-biase jer ... hantaran aku sepatutnya 5 berbalas 7.. ni terorver plak.. 7 berbalas 7 da.. tapi takpe laa... huhu..golden berbalas golden juga..ape daaa kuase dua..mane la aku nak tau kan bende2 cenggini..dalam family aku mengikut generasi cucu cicit Tengku Jamilah Binti Tengku Idris (tok aku) ni..aku la cucu sulung Baginda (arwah).. so takde sape generasi anak-anak Tengku Jamilah ni yang reti bab-bab cenggini..tapi atas daya usaha sendiri dan kami sekeluarga ..maka selamat juga berlansung majlis yang sederhana nie tapi penuh bermakna bagi aku.. Alhamdulillah...

This entry was posted on 8:33 AM . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments

Post a Comment


Extended Network Banners Related Posts with Thumbnails

meh sembang kat sini...;)


ShoutMix chat widget