About Me

.


me and sayang.... ;)

Daisypath Anniversary tickers

ma baby...;)

Lilypie Maternity tickers

cik ter...

Miss My Lover..  

Posted by: Sue Rosli



Peluklah diriku dan jangan kau lepaskanku dan jangan kau lepaskanku darimu.......
Ku takkan pernah tertawa Ku takkan pernah bahagia Ku takkan pernah merasakannya Bila kau tak di sini Ku takkan pernah tertawa Ku takkan pernah sempurna Ku takkan pernah merasakanmu Bila kau tak di sini oh..
Izinkan aku berlutut mengharap kau tuk kembali Izinkan aku berharap dirimu kembali Dan kembali Dan kembali lagi
Peluklah diriku dan jangan kau lepaskanku dan jangan kau lepaskanku darimu Peluklah diriku dan jangan kau lepaskanku

Kata Hati....  

Posted by: Sue Rosli


Tanya sama hati..
Mengapa merindu..
Ingat masa lena apa mimpimu..
Masa berjauhan apa nak dikenang
Bila difahamkan ..itulah sayangg...
Jikalau tidak kerana sayang..
Kuntuman kasih tak mungkin kembang
Andai nya jemu mengganti rindu..
Jambangan mesra tentulah lagu..
Tanya sama hati...
Apa asal sayang
Adakah tandanya nampak dipandang..
Kumbang rayu bunga..
Bulan dan bintangnya
Punya tanda-tanda hubungan mesraa...


CEWAAAAHHHHH............!!

Trip to Tasik Chenderoh...  

Posted by: Sue Rosli

Haa hAaa. Antara aktiviti ketika berlayar...waahhhh... petik buah teratai... buah ni boleh makan..rase?? macam kacang rebus je.. manis tak..kelat pun tak.. ntah...petik sendiri dan raselahh... mase petik bunge teratai nie..mujur aku tak tertonggeng masuk dlm tasik... kalau tak .............................. sempat plak tu abah snap pic nie.. hehehe...

Yang ni plak.... layu jer muke... mane tak..kul 4 lebih..panas lak tu...boringggg jerr sebab bot tak laju... yer laa..bawak mak.. mak takut kalau bawak laju2 nie.. kene la ikut style 'moto 100cc' kalau aku yang bawak...bot tue leh tukar jadi Gilera dah kot..huhuhuuu



Ni adik-adik aku... comel cam aku gak gak... huahuahuahuau....


Mak snap pic nie....
Guna Nikon D80.... mak tererrr..mak tererrrr..


Keberangkatan permaisuri dan puteri-puterinya untuk balik ke kayangan......heeee



Hahhh..amek kau..konon-konon nak jadik pengacara eksplorasi alam la konon.. nah..banyak sgt cakap merepek2....!!!!!!!!









OOoooHH...teratai bunga indah......sambung..sambungg....(padahal tak reti lansung lirik lagu teratai)



















Baru nak intro............
1 mei 2009...sempena labour day..hahaa...kiteorang satu family menghabiskan mase cuti ni pegi jenjalan kat tasik chenderoh..sewa bot kat cikgu zaki.. so kiteorang pun pusing-pusing atas tasik tue tak tau kemane..same jerrr keliling alam nie..hehehee.. enjoy!!!

Kekonvoan Day...  

Posted by: Sue Rosli













Aku SUdah KonvO..!!!! YeeeAaAaaa..!!!
Kelulusan Terkini...: Diploma Kejuruteraan Awam Lulusan Politeknik Ungku Omar,Ipoh Perak...
Huhuu..tenkiu mak abah..sebab selama ni tanggung akak belajar sampai tahap nie.. tanpa support mak abah..rasenye akak keje kat mane la skang ni kan... heee... n sayang jugak..tenkiu sebab datang... heheee... i lev yu all..!!!! muakshh gande 23....


Extended Network Banners Related Posts with Thumbnails

meh sembang kat sini...;)


ShoutMix chat widget