About Me

.


me and sayang.... ;)

Daisypath Anniversary tickers

ma baby...;)

Lilypie Maternity tickers

cik ter...

Trip to Tasik Chenderoh...  

Posted by: Sue Rosli

Haa hAaa. Antara aktiviti ketika berlayar...waahhhh... petik buah teratai... buah ni boleh makan..rase?? macam kacang rebus je.. manis tak..kelat pun tak.. ntah...petik sendiri dan raselahh... mase petik bunge teratai nie..mujur aku tak tertonggeng masuk dlm tasik... kalau tak .............................. sempat plak tu abah snap pic nie.. hehehe...

Yang ni plak.... layu jer muke... mane tak..kul 4 lebih..panas lak tu...boringggg jerr sebab bot tak laju... yer laa..bawak mak.. mak takut kalau bawak laju2 nie.. kene la ikut style 'moto 100cc' kalau aku yang bawak...bot tue leh tukar jadi Gilera dah kot..huhuhuuu



Ni adik-adik aku... comel cam aku gak gak... huahuahuahuau....


Mak snap pic nie....
Guna Nikon D80.... mak tererrr..mak tererrrr..


Keberangkatan permaisuri dan puteri-puterinya untuk balik ke kayangan......heeee



Hahhh..amek kau..konon-konon nak jadik pengacara eksplorasi alam la konon.. nah..banyak sgt cakap merepek2....!!!!!!!!









OOoooHH...teratai bunga indah......sambung..sambungg....(padahal tak reti lansung lirik lagu teratai)



















Baru nak intro............
1 mei 2009...sempena labour day..hahaa...kiteorang satu family menghabiskan mase cuti ni pegi jenjalan kat tasik chenderoh..sewa bot kat cikgu zaki.. so kiteorang pun pusing-pusing atas tasik tue tak tau kemane..same jerrr keliling alam nie..hehehee.. enjoy!!!

This entry was posted on 7:49 AM . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments

Post a Comment


Extended Network Banners Related Posts with Thumbnails

meh sembang kat sini...;)


ShoutMix chat widget