About Me

.


me and sayang.... ;)

Daisypath Anniversary tickers

ma baby...;)

Lilypie Maternity tickers

cik ter...

 

Posted by: Sue Rosli


CaYaNg AbaNg ....

thanks for loving me..

dah dekat 3 thn upenyer kite kenal kan... macam2 dah kite lalui..suke duke...masalh tu masalah nie..tak jujur sane..tak jujur sini..mengalah sane mengalah sini... gurau sane gurau sini..kadang kadang sayang..kadang kadang benci..kadang kadang sayanggggg sangat sangat... hmm... tak sabar rasenyer nak tunggu bulan 3 nie...baru dah terase semangat ni... tak tahu la plak abg cemane kan..harap same jugak perasaan ngan ayang... ayang harap keputusan yang kite buat nie biar sampai selama hidup kita... kalau boleh ayang taknak lagi kite gaduh-gaduh macam dulu..ayang tau abg banyak sabar ngan perangai ayang... and ayang plak cube nak jadi perfect yang macam abg nak...tapi ayang tak mampu buat dalam sekelip mata...harap abang boleh bagi masa untuk ayang berubah sepenuhnya... buat abag tersayang...ayang berterima kasih sangat2sangat kat abg..hanya abg yang ayang sayang sebagai peneman hidup ayang lepas nie, kawan rapat dan sebagainya... mungkin kalau takde abg ayang tak boleh nak teruskan kehidupan ayang dengan sempurna... and ayang berjanji untuk mencintai abang selama hayat ayang..perghh rase cam jiwang plak dahh... thanks a lot sayanggg... i love you... and i miss you.... cepat-cepat laa balik Malaysia... !!

This entry was posted on 3:48 AM . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments

Post a Comment


Extended Network Banners Related Posts with Thumbnails

meh sembang kat sini...;)


ShoutMix chat widget