About Me

.


me and sayang.... ;)

Daisypath Anniversary tickers

ma baby...;)

Lilypie Maternity tickers

cik ter...

Inai aku..  

Posted by: Sue Rosli






Saje jer arini aku tengok2 pic dlm folder laptop aku ni..ingat nak delete jer pic2 lame..tp terjumpe plak pic2 Inai ni......bile teringat balik... syok plak masa buat inai ni...

aku buat inai ni kat kaksal... (kak erni yg kenalkan)

buat kat kak sal ni murah gile ...!! RM8 untuk bunga atas tangan saje...kat ujung jari tu boleh buh sendiri..pastu tgk cara dia buat senang jerk... so aku pun malam tu buat kat kaki aku plak... best taw buat sendiri... heheheh..adik2 aku pon tolong watkan jugak.. hehehhe.. beli inai tiub jer... baru RM4..cukup untuk ujung jari kaki n tangan n likus2 kat kaki n tapak tangan... total bajek aku untuk inai baru RM12..!! murah kan..!!

kalau kat kedai tu ari aku tanyer dah RM150..corak lebih kurang jerk...hmm.. so..aku dah jimat kat situ.. kekekek....

This entry was posted on 9:33 PM . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments

Post a Comment


Extended Network Banners Related Posts with Thumbnails

meh sembang kat sini...;)


ShoutMix chat widget