About Me

.


me and sayang.... ;)

Daisypath Anniversary tickers

ma baby...;)

Lilypie Maternity tickers

cik ter...

my day!!  

Posted by: Sue Rosli


26 Disember 2009
Pagi..9.30 kot
Gerbang Impian, Gerik...Kedai Wati...(kawan skul aku)

1st day aku bergelar isteri..dengan status yang baru..PUAN SYUHADA.. yuhuuuu!!! pagi2 lagi aku dah bangun...konon semangat..!! heheheh... yer la... umah aku tu dah macam2 orang ade...mak sedare..pak sedare..sepupu sepapat dan seangkatan dengannye... riuh dah pagi2..lagi2 ni adalah kenduri yg pertama keluarga encik rosli dan puan azizah buat...akukan anak sulung....so..xcited tu berlipat2 kali gande !! hehehhehe

oke... pagi2 lagi aku dah g mekap...macam biase..nadia lah yg teman aku... abg wan pon ikut... abg wan ni kazen aku... so..die la yg asyik jadi paparazi aku kehulu kehilir...mekap kat kedai wati ni pun macam semalam..rase nak terlena plak... dlam kul 11 aku dah siap sume..lengkap...theme kaler aku aritu gold cream... sewa jer baju tu...jimat kos sket... baju sewa pun aku adalah org 1st yg guna..hahaha..mmg syok arrr... ehhh...berbalik cite asal...hehehe.. aku siap mekap n dres sume jam 11 lebih...dah nak balik..suami aku kol..dia soh tunggu sebab teman dia bersiap plak..aduyai..tak sabar2 nak jumpe isteri die nieh... kekekkeke.... oke laa..syg nye pasal.. aku tunggu die sampai n bersiap... tot tet..tot tettt... dekat kul 12 lebih jugak...baru sampai umah masing2.. bersanding kat umah aku kul 1.30..lepas zohor... azab arr aku duk dlm baju sanding yg vogi de vassss tu... kekekeke... tp takpe...sekali jer seumur idop nak jadi raje...(camne la permaisuri raje kite tu ari2 duk dlm baju yg tebal2 tu) huhuhuhu... at the same time... tetamu2 aku pun dtg makan...yg jauh..yg dekat...yg dtg bawak hadiah..yg bg duit..trimasss banyak2....sebab sudi memeriahkan majlis aku... aku suke!!! lagi2 kawan2 aku yg best2 tu.. nak sebut sorang2 tak larat aku... ramai sgt yg dtg... kang tertinggal name sorang kecik ati plak... ;) i love you all laahh!!

dalam duk cerita2 ng kawan2 aku dalam bilik....(aku duk dlm bilik jer...tunggu rombongan dr lelaki...) bunyi kompang....

KEPAK..KEPAK..GEBUNG..GEBUNG.. WALLLAHH!!! kalut sume org kampung..

PENGANTIN DAH SAMPAI..!!! DJ pun umun dan lagu2 pengantin pun diputarkan.. wahhh.. syok nyee...

dan tiba masa untuk aku bersanding....

MALU...!!! sume org tangkap gambar.. kekekekeke.... (sebab aku ni mmg jenis pemalu...terperap dlm umah) erkkkkk.... kekekkeke

dah selesai bersanding..menepung tawar... dan tibalah saat yang ditunggu2...

AKU LAPARRR...!! makan arrr..!!! kekekeke
kontrol jugak la..time mkn ni..laki aku yg jenis pelahap ni pun sopan jerk makan.. maklumla..raje sehari.. hehehehhehe

adegan suap menyuap..potong kek...jumpe tetamu... wahh.. mmg sgt penat... !! dan ...

dah kul 4 dah pun..ade la jugak tetamu yg jauh dtg.. tu aku serah kat mak dan keluarga aku untuk layan.. masing2 penat..aku ade aktiviti lagi pastu...

outdoor photoshootttt...!! perghhh!!

lokasi: pulau banding
jam..petang dah...


to be continued.....




This entry was posted on 3:46 AM . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments

Post a Comment


Extended Network Banners Related Posts with Thumbnails

meh sembang kat sini...;)


ShoutMix chat widget