About Me

My photo
24th,single,ipoh perak

.


me and sayang.... ;)

Daisypath Anniversary tickers

ma baby...;)

Lilypie Maternity tickers

cik ter...

 

Posted by: Sue Rosli


assalamualaikum....

hai..sihat ke??? aku rase aku ni cam tak bape nak sihat je.... kesian kan..??? huhuhu
actually...aku dah lame tak menjalankan aktiviti kurang sihat.. tu yg bile dah lame tak buat jadi cam tak sihat jew.. hahahah..apekah aktiviti tak sihat tu..?? hanya mereka2 yg tu saje yg tahu... muahahahah...

aku ni sejak dua menjak...tergedik-gedik perasaan nak balik kampung... al maklumla... bile dapat balik kampung ujung minggu ..nak kene bahagi hari la pulak...cuti ade 2 hari je..sabtu n ahad..so, kampung dah ade dua sekarang kan..kene la bg adil dan saksama....(nasib la sape yg kampung dekat2 tu..kowang ingat bestt????)

spesis aku ni plak dah la rapat ng mak.. bile dpt jumpe mak sehari je..mule la cengeng..!! haish... sungguh tak malu diri ini... huhuhu..agak2 bile la pulak peluang nak duk ng mak lame sket macam b4 kawen dulu.. hahahaa...

hmm... ni betul2 punya kes berat... bile dah dekat seminggu aku berkurung dalam umah ni...almaklumlaa... aku tak keje... keje aku sume dalam umah ni... so..aku dah lupe camne bentuk kl tower n klcc tu... hehehehe... aku dah mule rase sikit perasaan tertekan n menekan n ditekan...n menekankan..n segala2nya laa...sabtu ahad minggu ni plak tak balik kampung sbb bos ru keje n kiteorg pulak kene kurangkan balik kampung... taw2 je arr.. kalau dah balik kampung.. kl-gerik..pegi balik dekat rm300.. tu blom masuk duit kene paw oleh sape2 kat kampung.. hahahaah....sengal!!

balik cite pasal tertekan tadi... aku ni duk dalam kawan bandar.. dengan kualiti udara yg tak bagus,kemudahan yg jauh, transport untuk diri sendiri takde... korang bayangkan sendiri... camne kehidupan aku kat USJ 13 ni.. pesakit kat tanjung rambutan tu yg tahap kegilaan dia dah kurang tu pun leh kuar jalan2 kat kawasan sekitarnye taw.. ni kan pula aku yg blom nak gila..tapi mayb tak lame lagi boleh jadi betul kalau tak dirawat segera.. haahahaha... mintak hampunnnnn...!!! harapkan kuar depan umah n jalan2 sekitar kawasan perumahan ni je la yg mampu... gile ke hape..??? nak jlan depan umah org sorang2???? hadushhh... nak lepak depan umah lame2 pun tak lalu sebab bau taik kucing jew... haram jadah punye kucin n tuan kucin tu... leh plak kawasan umah aku jadi port tandas awam depa ... mau je aku bunuh setiap ekor yg masuk dlm kawasan umah ni... kang tak pasal2 kene badi plak.. huhuu...

tertekan tak lagi setakat yg aku cite ni..?? ade la sikit..??? hmmm..meh nak bg pepatah... BERAT MATA MEMANDANG...BERAT LAGI BAHU YG PATAH NAK MEMIKULNYE..!!!

aku dah ngantuk sebenarnye... tapi tak mau g tido g sbb aku tak abes crita lagi...

lagi2 sekarang ni musim World Cup kan.. ade laki pun rase cam takde laki jer...dah sah2 aku bukan kaki bola watpe aku nak menyelit bawah celah ketiak dia duk depan tv kan.. bek aku tido dlm bilik aircond ni.. hahaaha...alkisah world cup pulak...laki aku ni keje ikut offc hour.. tp kalau dah duk usj13 ni alamat tak dpt la nikmat ofc hour tu.. kuar kul 8 pagi..sampai umah kalau nasib baik kul 7mlm.. kalau nasib tak bape nak baik or ari ujan.. kul 9 baru smpai umah..... bile dah smpai umah tu.. rehat kejap n makan malam same2 pastu turn dia bercinta ng tv plak... sampai la kul 4 pagi... kul 4 pagi tu kalau die sedar..die naik la tido dlm bilik.. kalau die bg tv tgk dia.. alamat sampai subuh la tido depan tv... so.. takkan aku nak g teman die tido depan tv kan... haaa..lantak die arrr.. huhuhuhu...pastu bangun pagi.. pusing la balik rutin harian dia.. g keje..balik keje..tgk bola.... hmm.. kire arr..bape jam je muke kiteorang ni mengadap masing2??

sedih tak lagi kisah aku ni...???

hahahah...ade la sikit...kan...

dah laa....esok aku sambung lagi... good nite sume...(tido sowang agi malam ni...;( )

This entry was posted on 9:23 AM . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments

Post a Comment


Extended Network Banners Related Posts with Thumbnails

meh sembang kat sini...;)


ShoutMix chat widget