About Me

.


me and sayang.... ;)

Daisypath Anniversary tickers

ma baby...;)

Lilypie Maternity tickers

cik ter...

hate it!!~  

Posted by: Sue Rosli



napew la tenet ni selow cam siput sakit AIDS ni... kite bayarrrr la weii!! bagi la servis baik sket...!!~ kalau kat TAIWAN tu... line tenet tu sepantas yg sampai takleh nak kejar....!! tgk you tube cam tgk movie jer... takde sangkut2!! dah la tu..FREE lak!!! aduusss.. bila nak maju kite ni kalau camni je selalu...!!

Aku nak upload pitc g Bali ritu pun dah cam malas je.... korang tgk kat facebook aku la ye.... heheheheh...

p/s: tenet kat Taiwan tu laki aku yg cakap... mase die duk taiwan dulu... heee....

This entry was posted on 11:21 PM . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments

Post a Comment


Extended Network Banners Related Posts with Thumbnails

meh sembang kat sini...;)


ShoutMix chat widget